Az ember irigykedik, ugyanakkor nagyon boldog is – ez nézőpont kérdése. A Point of View egy új design konferencia, amely idén ősszel Magyarországon, Budapesten kerül megrendezésre.
(Irigykedik, mert valahol egy álom volt, hogy ilyen rendezvényt egyszer a brandguide szervezzen.)
De most nagyon boldog is, hogy nem kell messzire utazni, hogy rangos design rendezvényre látogathassunk el. Ráadásul a környező nagyvárosoknak már mind van rangos fesztiválja, akár a bécsi Forward Festivalra (2024.10.03-04), vagy a pozsonyi By Design Festivalra (2024.06.08) gondolunk.
A lineup alapján megelőlegezhetjük a rangot és magas színvonalat, bízunk benne, hogy a budapesti rendezvény most felnő a környező országok eseményeihez.
Kik szervezik?
Ezt a fesztivál honlapján is így fogalmazták meg a szervezők. A két stúdió, a COMET és a CM.SUPPLY, így Czél Mátyás és Boldizsár Mátyás a két főszervező, az esemény médiapartnere pedig a rangos The-Brand Identity magazin.
Kik az előadók?
Neves előadókra számíthatunk. Habár a rendezvény még szervezés alatt áll, tervezett névsora elég impresszív: Pentagram, Snøhetta Design, Koto, Bleed, Field, Studio Herrström és a sort még folytathatnánk.
Mikor és hol?
A Millenáris Park remek helyszíne lesz a két napos rendezvénynek, pláne a Nemzeti Tánszínház épülete méltó helyszín egy ilyen design eseményhez. Az időpont idén szeptember 19-20., a jegyek ára pedig 239 / 309 / 409 EUR, attól függően, hogy mikor veszed meg. YELLOW tagoknak 10% kedvezmény jár a jegy árából.
Remek kezdeményezésnek tartjuk, sok sikert kívánunk a fesztivál rendezőinek a Brandguide nevében, és természetesen figyelemmel kísérjük a fejleményeket. Mindenképp támogatjuk a projektet, és hírt fogunk adni minden újdonságról.
Ha már most meg szeretnéd vásárolni a jegyedet, akkor nincs akadálya, az Early Bird jegyek már kaphatóak.
Irány az esemény honlapja » https://www.povbudapest.com/